Autor Téma: Vložení titulků na DVD disk???  (Přečteno 10456 krát)

kiss

• Stahovač Titulků
  • *
Vložení titulků na DVD disk???
« kdy: Říjen 10, 2003, 12:03:21 odpoledne »
Možná se ptam jako blb, ale koupil jsem si DVD vypalovačku a jsem teprve začátečník. Poraďte mi jak dostat titulky který mám u .avi souborů(DivX) na DVD disk. Mám NEro vision 2 - avi soubor mě to převede, dokonce i spojí dva dohromady ale možnost přidat někde titulky tam neni.
Pravděpodobně se to dělá jinak ale fakt nevím jak. Díky za radu

Cesketitulky.com

« kdy: Říjen 10, 2003, 12:03:21 odpoledne »

OBR

• Filmový Nadšenec
  • **
Re: Vložení titulků na DVD disk???
« Odpověď #1 kdy: Říjen 10, 2003, 15:05:57 odpoledne »
Citace: "kiss"
Možná se ptam jako blb, ale koupil jsem si DVD vypalovačku a jsem teprve začátečník. Poraďte mi jak dostat titulky který mám u .avi souborů(DivX) na DVD disk. Mám NEro vision 2 - avi soubor mě to převede, dokonce i spojí dva dohromady ale možnost přidat někde titulky tam neni.

TENHLE POST SEM NEPATRI!!!!!!!!!! Dej ho do DivX software.

Ale odpovim,titulky v takove forme jako jsou ve formatu SUB nebo SRT NEJDOU pridat na DVD,musis je nejakym softem predelat na SUP a ty pak ve forme obrazku ulozit na DVD to dela program ktery se jmenuje nejak SUPMagic nebo nejak tak ale to nevim presne,napis do www.google.com SUBTITLES to DVD nebo SUP to DVD neco najdes.
KING OF HORRORS

Arim

• Fanoušek Seriálů
  • **
« Odpověď #2 kdy: Leden 12, 2004, 08:57:01 dopoledne »
Nejednodussi je virtual dub + subtitler filter, titulky tam jsou sice napevno v obraze, ale clovek stejne nepotrebuje 30 ruznych jazyku :-)))

xF4k3r

• Administrátor
  • Kinofil
Re: Vložení titulků na DVD disk???
« Odpověď #3 kdy: Leden 12, 2004, 13:39:37 odpoledne »
Citace: "kiss"

Mrkni sem http://www.cesketitulky.com/viewtopic.php?p=6561#6561 :wink:

2OBR: Proč by měl dávat post, který je o DVD do sekce DivX software  :?:  :?

Dobruda

• Stahovač Titulků
  • *
Rozdělení *m2v